Condiții de utilizare
Data intrării în vigoare: 13.09.2023
Data ultimei modificări: 26.11.2024
„DOMOVA” SRL este o companie ucraineană cu creștere rapidă care operează o Platformă inovatoare adaptată pentru calculatoare și dispozitive mobile, concepută pentru a acorda Servicii Utilizatorilor. „DOMOVA” SRL tratează cererile Vizitatorilor și Utilizatorilor săi cu responsabilitatea cuvenită și garantează o abordare profesională la fiecare etapă a acordării Serviciilor.
Utilizând această Platformă, recunoașteți următoarele:
(I) Ați citit, ați înțeles și sunteți de acord cu aceste Condiții de utilizare;
(II) Ați împlinit vârsta la care legislația țării în care locuiți Vă permite să Vă exprimați consimțământul cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În orice caz, trebuie să aveți cel puțin vârsta de 16 ani pentru a utiliza Platforma sau unul dintre reprezentanții legali sau tutorii dvs. trebuie să citească și să accepte condițiile acestei Politici în numele dvs. Dacă nu sunteți de acord sau nu puteți confirma cele menționate mai sus, trebuie să încetați imediat să utilizați Platforma.
1. TERMENI ȘI DEFINIȚII
În sensul prezentelor Condiții, cuvintele cu majuscule vor avea semnificația atribuită acestora în următoarele condiții. Orice termeni de mai jos sau alte cuvinte utilizate la numărul singular sau plural, cu majuscule și/sau la sexul masculin sau feminin se consideră interschimbabili și respectiv au aceeași semnificație.
„DOMOVA” înseamnă „DOMOVA” SRL și entitățile sale afiliate și filialele sale, cu numărul de înregistrare 45200376, înregistrată în Ucraina, 65014, orașul Odesa, strada Kanatna, 16, of. 27 (denumită în continuare „Compania”, „DOMOVA”, „Noi”, „al/a/ale Nostru/Noastră/Noastre” sau „pe Noi/Nouă/Ne”).
„Platforma” înseamnă site-ul https://domova.md, conținutul său integral și link-urile către acest site (denumit în continuare „Platforma”, „Site-ul” sau „Portalul”).
„Servicii” înseamnă serviciile prestate de Companie prin intermediul Platformei, care includ în principal servicii de informare și consultanță pentru două tipuri de utilizatori, la care Ne referim ca la „Vânzători” și „Cumpărători” în procesul de relocare a unităților rezidențiale și nerezidențiale în Obiectul de relocare.
„Vizitator” înseamnă o persoană fizică neidentificabilă, care utilizează Platforma în scopuri personale și care nu are un Cont înregistrat (denumit și „dvs.”).
„Utilizator” înseamnă o persoană fizică identificabilă, care utilizează Platforma în scopuri personale și are un Cont înregistrat (denumit și „dvs.”).
„Cont” înseamnă un cont de utilizator de unul dintre cele două tipuri: Vânzător sau Cumpărător, înregistrat pe Platforma Noastră în scopul utilizării complete a Serviciilor Noastre.
„Vânzător” înseamnă un Utilizator care a finalizat procesul de înregistrare, are un Cont, este Proprietarul sau un reprezentant autorizat al Proprietarului unei unități rezidențiale și/sau nerezidențiale, sau al unei cote-părți în astfel de unități în Obiectul de relocare și/sau al unei case private, al unei cote-părți într-o casă privată și poate depune o Cerere de vânzare completând un formular special.
„Proprietar” înseamnă o persoană fizică sau juridică care este proprietarul legal al unei unități rezidențiale și/sau nerezidențiale sau al unei cote-părți în astfel de unități în Obiectivul de relocare și/sau al unei case private sau al unei cote-părți într-o casă privată.
„Cerere de vânzare” înseamnă o cerere pe care Platforma o primește de la dvs. după completarea unei cereri oficiale care constă din câmpuri obligatorii și opționale care trebuie completate.
„Cumpărător” înseamnă un Utilizator care a finalizat procesul de înregistrare, are un Cont, poate vizualiza Informațiile despre Obiect pentru Cumpărător disponibile pe Platforma Noastră folosind două tipuri de vizualizare: hartă și listă, poate depune o Cerere de cumpărare specificând prețul său propus pe metru pătrat al Obiectului respectiv și poate utiliza următoarele instrumente suplimentare: Comparare, Preferințe.
„Obiect de relocare sau Obiect” înseamnă un bloc locativ cu puține sau cu multe nivele, precum și o casă privată degradată (deteriorare fizică de la 0% până la 80%), avariată (deteriorare fizică de la 81% până la 100%), deteriorată de război (cu orice procent de deteriorare sau distrusă). Aceasta poate avea statutul de sit al patrimoniului cultural.
„Informații despre Obiect pentru Vânzător” înseamnă informații care sunt puse la dispoziția Vânzătorului care a depus o Cerere de vânzare și a trecut Procesul de moderare. Informațiile sunt actualizate și completate pe parcursul procesului de colectare a Cererii de vânzare. Rețineți că anumite elemente enumerate mai jos pot deveni disponibile doar la anumite etape.
- Fotografii și/sau înregistrări video;
- Condiție – un parametru care indică:
- nivelul de deteriorare a Obiectului:
- degradat (deteriorare fizică de la 0% până la 80%);
- avariat (deteriorare fizică de la 81% până la 100%);
- deteriorat de război (cu orice procent de deteriorare sau distrus);
- și atribuirea sa la patrimoniul cultural.
Vă rugăm să rețineți că vânzătorii pot indica, la propria discreție, în momentul depunerii unei Cereri de vânzare, Starea Obiectului de relocare pentru care este depusă Cererea. Ulterior, Compania verifică aceste informații din surse deschise și identifică un astfel de Obiect în conformitate cu informațiile colectate anterior. Starea identificată a Obiectului este utilizată pe Portal doar în scopuri de marketing, Compania nefiind responsabilă pentru exactitatea datelor acordate de Vânzător și/sau a informațiilor despre Stare disponibile în surse deschise.
Vă rugăm să rețineți că un Obiect de relocare poate combina în același timp un parametru care indică nivelul de deteriorare a Obiectului de relocare și atribuirea acestuia la patrimoniul cultural, de exemplu: avariat și clasificat ca patrimoniu cultural sau degradat și neclasificat ca patrimoniu cultural. În același timp, Obiectul de relocare nu poate combina simultan doi parametri care indică nivelul deteriorării sale, adică nu poate fi în același timp avariat și degradat.
Vă rugăm să rețineți că Obiectele clasificate ca monumente de patrimoniu cultural sunt protejate în conformitate cu legislația în vigoare a Ucrainei și nu pot fi demolate. Compania pune un accent deosebit pe acest parametru pentru a atrage atenție suplimentară și a sublinia necesitatea reconstrucției și conservării unor astfel de obiecte, astfel cum prevede legislația în vigoare a Ucrainei.
Starea Obiectului de relocare, utilizarea termenilor „degradat”, „avariat”, „deteriorat de război (cu orice procent de degradare sau distrus)”, orice procent specificat de uzură fizică indicat pe Portal nu au nimic similar cu definiția legală a termenilor de mai sus, uzura fizică a clădirilor rezidențiale și sunt stabilite doar în scopuri de marketing. Orice alți termeni utilizați pe Portalul Nostru și/sau în prezentele Reguli, Politica de confidențialitate nu au nimic similar cu termenii definiți legal și sunt utilizați exclusiv în scopuri de marketing pentru scopul Portalului Nostru.
- Statutul – un parametru care indică numărul de Cereri de vânzare depuse pentru unitățile rezidențiale și nerezidențiale dintr-un anumit Obiect de relocare, ca procent din numărul total de unități rezidențiale și nerezidențiale deținute în Obiectul de relocare:
- Roșu – mai puțin de 35% din Cererile de vânzare depuse;
- Galben – de la 35% până la 75% din Cererile de vânzare depuse;
- Verde – mai mult de 75% din Cererile de vânzare depuse;
- Albastru – Obiectul este complet relocat prin intermediul Platformei.
- Numărul total de unități deținute – conține informații privind numărul total de unități rezidențiale și nerezidențiale deținute într-un anumit Obiect de relocare.
- Numărul de niveluri ale Obiectului de relocare.
- Suprafața, conform Cererilor de vânzare depuse – suprafața în metri pătrați a tuturor unităților rezidențiale și nerezidențiale pentru care au fost depuse Cererile de vânzare.
- Prețul mediu pe metru pătrat, în conformitate cu Cererile de vânzare depuse – prețul mediu pe metru pătrat calculat prin formula: suma tuturor prețurilor de vânzare dorite în conformitate cu Cererile de vânzare împărțită la suma suprafețelor tuturor unităților rezidențiale și nerezidențiale pentru care au fost depuse Cereri de vânzare.
- Informații suplimentare (opțional).
- Descriere textuală (opțional).
- Localizarea pe hartă (opțional).
- Informații privind Obiectele de relocare adiacente sau alte Obiecte de relocare cu alte adrese sub același acoperiș (opțional).
- Informații anonime despre alte Cereri de vânzare a unităților rezidențiale și nerezidențiale sau a părților în astfel de unități:
- Tipul și numărul de unități;
- Numărul de unități;
- Suprafața unităților;
- Statutul acordului semnat;
- Cota-parte de proprietate (opțional);
- Prețul de vânzare dorit pe metru pătrat în moneda principală.
„Informații despre Obiectele de relocare pentru Cumpărător” – informații despre toate Obiectele de relocare disponibile pe Platformă, în cazul cărora Cererile de vânzare au trecut Procesul de moderare. Informațiile sunt actualizate și completate pe parcursul întregului proces de colectare a Cererilor de vânzare. Vă rugăm să rețineți că anumite obiecte enumerate mai jos pot deveni disponibile doar la anumite etape.
- Fotografii și/sau înregistrări video;
- Stare – un parametru care indică:
- nivelul de deteriorare a Obiectului:
- degradat (deteriorare fizică de la 0% până la 80%);
- avariat (deteriorare fizică de la 81% până la 100%);
- deteriorat de război (cu orice procent de deteriorare sau distruse);
- și atribuirea sa la patrimoniul cultural.
Vă rugăm să rețineți că Vânzătorii pot indica, la propria discreție, în momentul depunerii unei Cereri de vânzare, Starea Obiectului de relocare pentru care este depusă Cererea. Ulterior, Compania verifică aceste informații din surse deschise și identifică un astfel de Obiect în conformitate cu informațiile colectate anterior. Starea identificată a Obiectului este utilizată pe Portal doar în scopuri de marketing, Compania nefiind responsabilă pentru exactitatea datelor acordate de Vânzător și/sau a informațiilor despre Stare disponibile în surse deschise.
Vă rugăm să rețineți că un Obiect de relocare poate combina simultan un parametru care indică nivelul de deteriorare al Obiectului de relocare și atribuirea acestuia la patrimoniul cultural, de exemplu: avariat și clasificat ca patrimoniu cultural sau degradat și neclasificat ca patrimoniu cultural. În același timp, Obiectul de relocare nu poate combina simultan doi parametri care indică nivelul deteriorării sale, adică nu poate fi în același timp avariat și degradat.
Vă rugăm să rețineți că Obiectele clasificate ca monumente de patrimoniu cultural sunt protejate în conformitate cu legislația în vigoare a Ucrainei și nu pot fi demolate. Compania pune un accent deosebit pe acest parametru pentru a atrage atenție suplimentară și a sublinia necesitatea reconstrucției și conservării unor astfel de obiecte, astfel cum prevede legislația în vigoare a Ucrainei.
Starea Obiectului de relocare, utilizarea termenilor „degradat”, „avariat”, „deteriorat de război (cu orice procent de deteriorare sau distrus)”, orice procent specificat de uzură fizică indicat pe Portal nu au nimic similar cu definiția legală a termenilor indicați mai sus, uzura fizică a clădirilor rezidențiale și sunt stabilite doar în scopuri de marketing. Orice alți termeni utilizați pe Portalul Nostru și/sau în prezentele Reguli, în Politica de confidențialitate nu au nimic similar cu termenii definiți legal și sunt utilizați doar în scopuri de marketing pentru Portalul Nostru.
- Statutul – un parametru care indică numărul de Сereri de vânzare depuse pentru unitățile rezidențiale și nerezidențiale dintr-un anumit Obiect de relocare, ca procent din numărul total de unități rezidențiale și nerezidențiale deținute în Obiectul de relocare:
- Roșu – mai puțin de 35% din Cererile de vânzare depuse;
- Galben – de la 35% până la 75% din Cererile de vânzare depuse;
- Verde – mai mult de 75% din Cererile de vânzare depuse;
- Albastru – Obiectul este complet relocat prin intermediul Platformei.
- Numărul total de unități deținute – conține informații privind numărul total de unități rezidențiale și nerezidențiale deținute într-un anumit Obiect de relocare.
- Numărul de niveluri ale Obiectului de relocare.
- Suprafața, conform Cererilor de vânzare depuse – suprafața în metri pătrați a tuturor unităților rezidențiale și nerezidențiale pentru care au fost depuse Cererile de vânzare.
- Prețul mediu pe metru pătrat, în conformitate cu Cererile de vânzare depuse – prețul mediu pe metru pătrat calculat prin formula: suma tuturor prețurilor de vânzare dorite în conformitate cu Cererile de vânzare împărțită la suma suprafețelor tuturor unităților rezidențiale și nerezidențiale pentru care au fost depuse Cererile de vânzare.
- Informații suplimentare (opțional).
- Descrierea textuală (opțional).
- Locația pe hartă (opțional).
- Informații privind Obiectele de relocare adiacente sau alte Obiecte de relocare cu alte adrese sub același acoperiș (opțional).
„Harta” este o reprezentare grafică interactivă a Obiectelor de relocare disponibile pe Platformă, care permite Utilizatorilor să navigheze vizual în zonă și să găsească locația Obiectelor de relocare specifice, să evalueze vizual starea acestora, să facă clic pe fiecare Obiect de relocare specific pentru a vizualiza informații succinte despre acesta și/sau pentru a-l adăuga la Comparare, Preferințe, a vizualiza informații detaliate despre Obiectul de relocare, precum și a depune o Cerere de cumpărare. Harta poate conține diferite informații, cum ar fi străzi, clădiri, zone verzi, râuri și lacuri, aeroporturi, hoteluri, restaurante și alte obiecte, care sunt adăugate doar pentru comoditatea navigării dvs. și nu au nicio legătură cu Serviciile prestate pe Platforma Noastră.
Harta de pe Platforma Noastră permite utilizatorilor să mărească, să micșoreze și să deplaseze harta, să măsoare distanțele utilizând instrumentul „Riglă”, să schimbe modurile de afișare „Hartă” și „Satelit”, să treacă la modul de afișare „Nord adevărat” (True North), să afișeze locația dvs. geografică dacă ați citit și sunteți de acord cu Politica Noastră de confidențialitate, Politica Noastră privind modulele cookie și ne-ați acordat această permisiune, iar dispozitivul Dvs. are o astfel de funcționalitate.
Pentru comoditatea dvs., am adăugat astfel de filtre precum Starea, Statutul, Numărul de niveluri, Suprafața conform Cererilor de vânzare depuse, Prețul mediu pe metru pătrat conform Cererilor de vânzare depuse, precum și instrumente precum un comutator pentru regiuni și un câmp de căutare pentru introducerea unei adrese. Puteți trece oricând de la tip de afișare tip hartă la listă.
Vă rugăm să rețineți că funcția Vizualizarea hărții poate fi disponibilă tuturor vizitatorilor Platformei Noastre cu o funcționalitate limitată doar în scopuri de marketing. Pentru a obține acces complet, trebuie să finalizați procesul de înregistrare în calitate de „Cumpărător”.
„Lista de Obiecte” – prezintă Obiectele de relocare sub forma unei liste cu informații succinte despre fiecare dintre ele, care Vă permite să le adăugați la Comparare, la Preferințe, să vizualizați informații detaliate despre Obiectul de relocare și să depuneți o Cerere de cumpărare. Pentru comoditatea dvs., am adăugat filtre precum Starea, Statutul, Numărul de niveluri, Suprafața conform Cererilor de vânzare depuse, Prețul mediu pe metru pătrat conform Cererilor de vânzare depuse, precum și instrumente cum ar fi un comutator pentru regiuni și un câmp de căutare pentru introducerea unei adrese. De asemenea, puteți sorta Obiectele de pe pagină în funcție de numărul de niveluri, suprafața conform Cererilor de vânzare depuse și Prețul mediu pe metru pătrat conform Cererilor de vânzare depuse. Puteți sorta de la valori mai mari la valori mai mici și de la valori mai mici la valori mai mari. De asemenea, puteți trece oricând de la modul de vizualizare tip Listă la modul de vizualizare tip Hartă.
„Cerere de cumpărare” înseamnă o cerere pe care Platforma o primește de la Cumpărător după completarea unei cereri oficiale, care include câmpul „Preț propus pe metru pătrat” și un comentariu sub formă de text liber, indică interesul Cumpărătorului pentru un anumit Obiect și există posibilitatea de a transfera aceste informații Reprezentantului Nostru pentru negocieri ulterioare.
„Compararea Obiectelor de relocare” este un instrument de comparare a Obiectelor de relocare selectate (până la 10 unități pentru comparație) după următorii parametri: adresa completă, Starea, Statutul, Suprafața conform Cererilor de vânzare depuse, Numărul de niveluri, Prețul mediu pe metru pătrat conform Cererilor de vânzare depuse și Informații despre Obiectele de relocare adiacente sau alte Obiecte de relocare aflate sub același acoperiș. Acest instrument Vă permite să adăugați și să ștergeți rapid Obiectele de comparat, să adăugați anumite Obiecte la Preferințe și să resetați toate comparațiile.
„Preferințe” înseamnă o listă cu informații succinte despre fiecare Obiect de relocare adăugat anterior de Cumpărător, care Vă permite să vizualizați informații detaliate despre Obiectul de relocare și să depuneți o Cerere de cumpărare, să adăugați orice Obiect de relocare specific la Comparare și să îl eliminați din Preferințe.
„Preț propus pe metru pătrat” înseamnă prețul mediu pe metru pătrat pe care Cumpărătorul îl oferă inițial atunci când depune o Cerere de cumpărare specifică, completându-l ca un câmp obligatoriu al cererii oficiale. Acest preț nu este definitiv și poate fi modificat în timpul negocierilor cu Reprezentantul Nostru și cu Proprietarii unităților rezidențiale și nerezidențiale din fiecare Obiect de relocare.
„Metru pătrat sau m2” este o unitate de măsură pentru suprafața unităților rezidențiale și nerezidențiale ale Obiectului de relocare.
„Monedă” înseamnă o formă standard de specificare a prețului (de Vânzare sau Cumpărare) pentru anumite unități rezidențiale, nerezidențiale, Obiect oferit de Vânzător/Cumpărător, pe care îl utilizăm pentru a informa despre oferta și evaluarea curentă a unei anumite unități rezidențiale, nerezidențiale, Obiect.
„Monedă de bază” – doar în scopuri de marketing, moneda de bază stabilită este dolarul american. La completarea Cererii de vânzare, Vânzătorul indică Prețul de vânzare dorit în moneda principală, indicând în același timp echivalentul acestei sumă în moneda națională hrivna ucraineană, conform cursului oficial de schimb valutar stabilit de Banca Națională a Ucrainei la data completării Cererii respective.
„Moneda suplimentară” înseamnă un număr nelimitat de monede mondiale pe care le-am adăugat pe Platformă, a căror alegere este controlată de Comutatorul valutar. Moneda suplimentară este calculată la cursul de schimb valutar stabilit de Banca Națională sau un alt organism relevant autorizat să stabilească cursuri de schimb relevante în țara în care se află Obiectul, care este actualizat o dată pe zi.
Vă rugăm să rețineți că utilizăm toate valorile de bază în monede străine doar în scopuri de marketing. Nu intenționăm să vindem sau să cumpărăm Obiectul respectiv în moneda respectivă. Toate indicațiile sunt făcute în scopul informării părților potențiale. Vă rugăm să rețineți că nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru acțiunile Băncii Naționale a țării respective sau ale oricărui alt organism autorizat relevant, pentru fluctuațiile valutare, inflație și alte riscuri valutare potențiale pe care le pot suporta.
„Reprezentant” înseamnă o persoană autorizată care comunică cu Vizitatorul sau Utilizatorul în numele Companiei.
„Uniunea Europeană”, „UE” – dacă nu este specificat altfel, toate referințele la Uniunea Europeană și la Spațiul Economic European din aceste Condiții de utilizare se referă la toți membrii actuali ai acestei Uniuni.
„Partener al Companiei” înseamnă un antreprenor individual, o persoană juridică care a depus o cerere de participare la Programul de parteneriat prin intermediul formularului de contact stabilit, a primit de la Noi un statut special de „Partener al Companiei” pentru o anumită regiune (anumite regiuni) și, atunci când Vânzătorii completează Cereri de vânzare, apare în lista de parteneri posibili pentru o anumită regiune (anumite regiuni).
Vă rugăm să rețineți că programul „Partener al Companiei” a fost creat pentru a facilita procesul de depunere a Cererilor de vânzare, pentru a-l accelera și a-i extinde aria geografică. Avem criterii clar definite pentru stabilirea/revocarea statutului de „Partener al Companiei”. Lucrăm în mod constant cu „Partenerii Companiei” și/sau reprezentanții acestora pentru a îmbunătăți calitatea cooperării, inclusiv cu Vânzătorii și Cumpărătorii, cu toate acestea, subliniem faptul că un antreprenor individual, o persoană juridică care a primit statutul de „Partener al Companiei” nu este angajatul Nostru în niciun sens, nu avem relații contractuale în care „Partenerul Companiei” are dreptul de a acționa în numele Companiei și/sau în interesul acesteia.
Pentru a îmbunătăți Programul „Partenerul Companiei”, acceptăm feedback cu comentarii negative sau pozitive privind activitățile unui anumit Partener. Ne rezervăm dreptul de a nu răspunde la un astfel de feedback în modul solicitat de Utilizatorul care l-a transmis, cu toate acestea, colectăm toate comentariile dvs. cu scopul de a le analiza și a evalua în continuare activitățile unui anumit Partener, cu posibilitatea excluderii acestuia din Programul de parteneriat sau a revizuirii condițiilor de cooperare.
Ne rezervăm dreptul de a nu dezvălui specificul programului „Partenerul Companiei”, criteriile de selecție și procedura de funcționare a acestuia.
„Partener în cadrul Obiectului” înseamnă un Vânzător care a depus o Cerere de vânzare, a trecut Procesul de moderare, a depus o cerere de participare la Programul de parteneriat prin intermediul Formularului de contactare stabilit și a primit de la noi un statut special de „Partener în cadrul Obiectului” pentru acest anumit Obiect pentru care Vânzătorul are o Cerere de vânzare. La completarea ulterioară a Cererilor de vânzare de către alți Vânzători, un astfel de „Partener în cadrul Obiectului” apare în lista de parteneri posibili pentru acest Obiect.
Vă rugăm să rețineți că Noi adoptăm o abordare responsabilă față de procesul de stabilire/revocare a statutului de „Partener în cadrul Obiectului”. De regulă, stabilim o limită de două statute de „Partener în cadrul Obiectului” pentru un anumit Obiect. Acest statut poate fi acordat unei persoane care este proactivă, pregătită să unească ideile de relocare a Vânzătorilor în Obiectul respectiv și facilitează comunicarea între Reprezentanții Noștri și Vânzătorii unui anumit Obiect.
Pentru a îmbunătăți Programul „Partener în cadrul unui Obiect”, acceptăm feedback-uri cu comentarii negative sau pozitive despre activitățile unui anumit Partener de la alți Vânzători din acest Obiect. Ne rezervăm dreptul de a nu răspunde la un astfel de feedback în modul solicitat de Vânzătorul care l-a transmis, cu toate acestea, colectăm toate feedback-urile dvs. în scopul analizării acestora și evaluării ulterioare a activităților unui anumit Partener, cu posibilitatea excluderii acestuia din Programul de parteneriat sau revizuirii condițiilor de cooperare.
Ne rezervăm dreptul de a nu dezvălui specificul Programului „Partener în cadrul Obiectului”, criteriile de selecție și procedura de funcționare a acestuia.
„Legislația internă a Ucrainei” înseamnă Legea Ucrainei „Privind protecția datelor cu caracter personal” și orice altă legislație care protejează datele cu caracter personal în Ucraina.
2. Condiții.
2.1. Compania publică aceste Condiții de utilizare pe site-ul https://domova.md/terms-of-use. Aceste Condiții reprezintă o Ofertă publică, iar în cazul acceptării regulilor prezentate mai jos, orice persoană fizică sau juridică cu capacitate juridică care utilizează Platforma se obligă să respecte aceste dispoziții.
Aceste Condiții de utilizare constituie un acord obligatoriu din punct de vedere juridic între dvs. personal sau în numele unei alte persoane fizice sau juridice cu privire la accesul dvs. la Platformă și utilizarea acesteia. Sunteți de acord că, accesând Platforma, ați citit, ați înțeles și ați fost de acord să îndepliniți aceste Condiții de utilizare.
Condițiile sau documentele suplimentare care pot fi publicate periodic pe Platformă sunt incluse în mod explicit în prezentul document prin referință. La propria Noastră discreție, Ne rezervăm dreptul de a schimba sau a modifica periodic Condițiile de utilizare. Vă vom notifica cu privire la orice modificări prin actualizarea datei „Data ultimei modificări” a acestor Condiții de utilizare, iar dvs. renunțați la orice drept de a primi o notificare specifică cu privire la fiecare astfel de modificare. Este responsabilitatea dvs. să revizuiți periodic aceste Condiții de utilizare pentru a fi permanent informat cu privire la orice actualizări. Veți fi obligat să respectați modificările introduse în orice Condiții de utilizare revizuite și se va considera că le-ați citit și acceptat dacă continuați să utilizați Platforma după data postării acestor Condiții de utilizare revizuite.
2.2. În cazul în care Vizitatorul sau Utilizatorul nu este de acord cu dispozițiile prezentelor Condiții de utilizare, integral sau parțial, sau nu are capacitate juridică suficientă pentru a utiliza Platforma sau Serviciile, Vizitatorul sau Utilizatorul va înceta să le utilizeze și va părăsi Platforma.
2.3. Compania se obligă să presteze Serviciile în condițiile și în modul specificat în prezentul Acord.
2.4. Încheierea prezentului Acord se efectuează prin acceptarea necondiționată de către Utilizator a prezentului Acord, fără nicio excepție, modificare sau rezervă, și anume prin Acceptarea de către Utilizator a condițiilor prezentului Acord, după completarea formularului de înregistrare corespunzător pe Platformă. În același timp, negarea de către Utilizator a consimțământului său într-un astfel de mod va exonera Compania de orice răspundere pentru nerespectarea condițiilor prezentului Acord. Faptul de a continua interacțiunea cu această Platformă va fi considerat drept acceptare de către Vizitator.
2.5. Locul de prestare a Serviciilor este online (la distanță) pe Platformă.
3. PROCEDURA DE ÎNREGISTRARE A UNUI CONT PE PLATFORMĂ
3.1. Pentru a accesa site-ul web, Vizitatorul trebuie să își înregistreze un Cont pe Platformă. Procesul de înregistrare include mai multe etape, cum ar fi: completarea unui formular special și verificarea.
3.2. Vă rugăm să rețineți că, în procesul de înregistrare, Vizitatorii vor fi solicitați să selecteze statutul de „Vânzător” sau „Cumpărător” și să treacă procesul de verificare prin specificarea numelui și prenumelui, adresei de e-mail și numărului lor de telefon, precum și prin confirmarea numărului de telefon introducând codul primit prin SMS. După finalizarea procesului de înregistrare, statutul Utilizatorului va fi legat de numărul de telefon specificat în timpul înregistrării și nu poate fi schimbat în alt statut în viitor: „Vânzător” în „Cumpărător” sau invers.
Vă rugăm să rețineți că verificarea contului dvs. prin confirmarea adresei dvs. de e-mail nu este obligatorie, dar este foarte recomandată. Dacă pierdeți accesul atât la parola contului dvs., cât și la numărul dvs. de telefon pe care l-ați verificat în timpul înregistrării, nu vom avea alte instrumente pentru a recupera parola decât o adresă de e-mail verificată.
Schimbarea numărului de telefon într-un cont deja înregistrat va duce la o verificare nouă prin SMS. Statutul dvs. de Vânzător sau Cumpărător va rămâne neschimbat, însă vrem să atragem atenția Vânzătorului asupra faptului că fiecare Cerere de vânzare după schimbarea numărului de telefon va solicita anexarea obligatorie a documentelor în timpul completării acesteia.
3.3 Utilizatorul se obligă să prezinte informații veridice, complete și exacte în timp de completează formularul de înregistrare relevant. Compania nu va purta răspundere pentru exactitatea și veridicitatea informațiilor acordate de Utilizator în timpul completării formularului de înregistrare relevant.
3.4. Suntem conștienți de faptul că o altă persoană poate înregistra un Cont în interesul Utilizatorului și că o altă persoană poate depune o Cerere în numele Utilizatorului. În acest caz, Utilizatorul își asumă toată responsabilitatea pentru datele cu caracter personal transferate ale Persoanei terțe și confirmă consimțământul Proprietarului cu înregistrarea unui astfel de Cont și depunerea Cererii de vânzare, precum și acordarea copiilor documentelor.
3.5. Din momentul completării formularului de înregistrare pe Platformă, Vânzătorul/Cumpărătorul este de acord ca datele sale să fie utilizate în conformitate cu prezentele Condiții de utilizare și cu Politica de confidențialitate a Companiei.
4. PROCEDURA DE DEPUNERE A CERERILOR DE VÂNZARE
4.1 Pentru a plasa informații privind intențiile Vânzătorului, intențiile Proprietarului, reprezentat de Vânzător, de a vinde o anumită unitate rezidențială sau nerezidențială sau o cotă-parte în astfel de unități la un preț și/sau o casă privată, o cotă-parte într-o casă privată stabilită de Vânzător/Proprietar, este necesar să depuneți o Cerere de vânzare.
4.2. Vă rugăm să rețineți că Cererea de vânzare conține doar informații cu privire la intențiile dvs. sau ale Proprietarului de a vinde anumite unități rezidențiale sau nerezidențiale sau o cotă-parte în aceste unități și/sau o casă privată, o cotă-parte într-o casă privată la prețul specificat de dvs. Compania nu garantează că unitățile vor fi vândute la prețul stabilit de dvs. sau că în general vor fi vândute. Simpla depunere a unei astfel de cereri nu constituie automat o vânzare a proprietății.
4.3. Pentru a trimite o Cerere de vânzare, poate fi necesar de completat unele câmpuri sau variabile obligatorii și opționale.
4.4. Câmpurile, selecțiile sau butoanele radio obligatorii în cazul completării unei Cereri de vânzare:
- Alegerea statutului juridic al Proprietarului: persoană fizică sau persoană juridică.
- Dacă statutul Proprietarului este selectat ca persoană fizică: numele, prenumele și patronimicul și numărul de telefon de contact al
Vă rugăm să rețineți că, dacă sunteți atât Vânzător, cât și Proprietar în conformitate cu Condițiile de utilizare a acestei Platforme, este suficient să reintroduceți datele dvs. și să indicați un număr de telefon de contact. Pentru trimiterea unei Cereri de vânzare, numărul de telefon poate fi diferit de cel specificat în timpul înregistrării. Vă recomandăm cu insistență să mențineți activat cel puțin unul dintre numere pentru a asigura o comunicare regulată între dvs. și Reprezentantul Nostru.
- În cazul selectării statutului de Proprietar – persoană juridică: denumirea completă a persoanei juridice, codul din Registrul Unificat de Stat al Întreprinderilor și Organizațiilor din Ucraina și numărul de telefon de contact al reprezentantului persoanei juridice.
Vă rugăm să rețineți că numărul de telefon pe care îl utilizați pentru a trimite o Cerere de vânzare poate fi diferit de numărul pe care l-ați indicat în timpul înregistrării. Vă recomandăm insistent să păstrați activat cel puțin unul dintre numere pentru a asigura o comunicare regulată între dvs. și reprezentantul Nostru.
- Adresa completă a unității pentru care se depune Cererea de vânzare.
- Selectarea stării Obiectului: degradat, avariat, deteriorat de război.
- Selectarea tipului de unitate pentru care se depune Cererea de vânzare:
- rezidențială;
- nerezidențială;
- casă privată.
- O casetă de validare care să indice dacă depuneți o Cerere de vânzare pentru întreaga unitate sau doar pentru cota-parte deținută de sau de Proprietarul pe care îl reprezentați. Dacă alegeți să depuneți o cerere pentru cota-parte în unitatea deținută de dvs. sau de Proprietarul pe care îl reprezentați, asigurați-Vă că indicați cota-parte în formă de fracție: X/X, de exemplu: 1/3.
- Indiferent dacă decideți să vindeți o cotă-parte în unitate sau toată unitatea, indicați suprafața totală a acesteia în metri pătrați.
- Indiferent dacă decideți să vindeți o cotă-parte în unitate sau întreaga unitate, vă rugăm să indicați Prețul de vânzare dorit pentru toată unitatea sau cota-parte în aceasta în Moneda de bază.
Vă rugăm să rețineți că atunci când completați câmpul „Prețul de vânzare dorit”, Vi se va permite să specificați prețul în Moneda de bază, pentru care veți putea vedea echivalentul în una sau două Monede suplimentare (în funcție de regiunea în care se află Obiectul pentru relocare și de funcționalitatea implementată în prezent pe Platformă). Vă rugăm să rețineți că echivalentul cursului de schimb valutar al Monedei de bază în comparație cu Moneda suplimentară va fi calculat automat la cursul de schimb valutar stabilit de Banca Națională sau un alt organism relevant autorizat să stabilească cursurile de schimb relevante din țara în care se află Obiectul pentru relocare la data depunerii Cererii de vânzare.
- Selectați dacă să trimiteți o Cerere de vânzare cu asistență:
- „Partener în cadrul Obiectului” – cu posibilitatea de a alege un anumit Partener;
- „Partener al Companiei” – cu posibilitatea de a alege un anumit Partener;
- Alegerea bazei de proprietate (posesie):
- Contract care prevede transferul drepturilor de proprietate în conformitate cu legea;
- Certificat de proprietate imobiliară;
- Decizie sau hotărâre judiciară;
- Decizia fondatorului privind înființarea companiei și actul de primire-predare a bunului imobiliar;
4.5. Câmpurile, selecțiile sau butoanele radio opționale în cazul completării unei Cereri de vânzare:
- Numărul de înregistrare al cardului de cont al contribuabilului;
- Un comutator pentru prezența Obiectului de relocare adiacent sau a altui Obiect de relocare cu adrese diferite sub același acoperiș ca cel în care se află unitatea pentru care se depune Cererea de vânzare.
- Un comutator pentru relația Obiectului cu patrimoniul cultural.
- Comentariu în formă de text liber;
- Atașarea documentelor.
Vă rugăm să rețineți că, deși atașarea documentelor este opțională atunci când trimiteți o Cerere de vânzare, există cazuri în care aceasta este necesară:
- Depuneți a doua și fiecare Cerere de vânzare ulterioară;
- Depuneți o Cerere de vânzare după ce ați schimbat numărul de telefon;
- Depuneți o Cerere de vânzare a unei cote-părți în unitate;
- Depuneți o Cerere de vânzare de 100% din unitate pentru care un alt Vânzător a depus deja o Cerere de vânzare de 100% din unitate pe Platforma Noastră;
- Depuneți o Cerere de vânzare a unei cote-părți din unitate pentru care o Cerere de vânzare a 100% din unitate a fost deja depusă de la un alt Vânzător pe Platforma Noastră;
- Depuneți o Cerere de vânzare a 100% din unitate, pentru care Cererea (Cererile) de vânzare a cotei-părți (cotelor-părți) în unitate a (au) fost deja depusă (depuse) pe Platforma Noastră de la un alt Vânzător (alți Vânzători).
4.6. Vă rugăm să rețineți că, pentru comoditatea dvs., puteți salva orice selecții sau date pe care le faceți în timp ce completați Cererea de vânzare și puteți continua să completați și să depuneți Cererea de vânzare la o dată ulterioară. Cu toate acestea, Vă rugăm să rețineți că algoritmii Noștri funcționează astfel încât Noi putem salva și utiliza în scopuri analitice și de marketing orice selecție sau date pe care le completați sau le introduceți la un moment dat.
4.7. După completarea și depunerea unei Cereri de vânzare, aceasta poate trece prin Procesul de moderare efectuat de către Reprezentantul Nostru. Vă rugăm să rețineți că Procesul de moderare asigură faptul că cererea depusă îndeplinește criteriile descrise anterior. Acesta este efectuat în conformitate cu orientări de afaceri special elaborate care fac parte din modelul Nostru unic de afaceri. Ne rezervăm dreptul de a nu dezvălui aceste orientări de afaceri sau modelul de afaceri în întregime sau parțial. Cu toate acestea, Vă rugăm să rețineți că, în pofida caracterului oarecum închis al Procesului Nostru de Moderare, Ne străduim să aprobăm cât mai multe Cereri de vânzare, oferindu-Vă astfel întreaga funcționalitate a Platformei. Unele Cereri de vânzare sunt moderate automat în conformitate cu algoritmii Noștri. Cererea dvs. de vânzare va avea statutul „Nouă” în timpul procesului de moderare.
4.8. În afară de statutul „Nouă”, Platforma Noastră oferă următoarele statute pentru Cererile de vânzare:
- Proiect – o Cerere de vânzare pe care ați completat-o până la un anumit punct, ați salvat-o și nu ați depus-o. Vă rugăm să rețineți că nu puteți salva un Proiect fără să completați adresa completă, inclusiv localitatea, strada și numărul casei.
- Retrasă – O cerere de vânzare pe care ați retras-o. Cererea în sine nu este ștearsă și puteți face orice modificări și să o depuneți încă o dată.
- Ștearsă – o Cerere de vânzare pe care ați șters-o. În acest caz, toate datele referitoare la Cererea de vânzare vor fi șterse, iar redepunerea este posibilă doar după completarea din nou a tuturor informațiilor.
- Respinsă – o Cerere de vânzare pe care Reprezentantul Nostru a refuzat să o accepte din cauza nerespectării criteriilor specificate mai sus în aceste Condiții de utilizare. În cazul respingerii cererii, puteți corecta greșelile semnalate de Reprezentantul Nostru și să depuneți încă o dată Cererea de vânzare.
- Acceptată necondiționat – Cererea dvs. de vânzare a 100% din unitatea rezidențială și nerezidențială a fost acceptată de Reprezentantul Nostru și adăugată la calculul total al Obiectului pentru relocare.
- Acceptată condiționat – Cererea dvs. de vânzare a unității rezidențiale și nerezidențiale a fost acceptată de Reprezentantul Nostru și va fi inclusă în calculul total al Obiectului pentru relocare după ce toți proprietarii cotelor-păți în aceste unități rezidențiale și nerezidențiale depun Cereri de vânzare și trec Procesul de moderare.
- Anulată – o Cerere de vânzare pe care Reprezentantul Nostru a anulat-o din cauza neconcordanței informațiilor acordate cu circumstanțele reale, a încălcării Condițiilor de utilizare sau a Politicii de confidențialitate sau din alte motive posibile, despre care Utilizatorul este notificat printr-un mesaj în contul personal și/sau prin expedierea unui e-mail la adresa specificată în timpul înregistrării. După o astfel de anulare, nu veți mai putea depune o Cerere de vânzare a aceleiași unități, dar veți putea depune Cereri de vânzare a altor unități.
4.9. Luând în considerare Procesul de moderare, setul de statuturi pentru Cererile de vânzare ale Utilizatorilor, precum și capacitatea de a modifica datele specifice ale cererii pe Platforma Noastră, este prevăzut un sistem de date istorice pentru fiecare cerere specifică, care va conține toate informațiile importante referitoare la calea cererii.
4.10. Vă rugăm să rețineți că, în cazul în care decideți să modificați informațiile din câmpul „Prețul de vânzare dorit”, echivalentul cursului de schimb valutar în Moneda suplimentară va fi calculat automat la cursul de schimb valutar stabilit de Banca Națională sau un alt organism relevant autorizat să stabilească cursurile de schimb relevante din țara în care se află Obiectul de relocare la data modificării acestui preț.
5. PROCEDURA DE DEPUNERE A CERERILOR DE CUMPĂRARE
5.1. Pentru a plasa informații care indică interesul Cumpărătorului pentru un anumit Obiect de relocare, trebuie depusă o Cerere de cumpărare.
5.2. Atunci când depuneți o Cerere de cumpărare, ați putea fi solicitat să completați câmpuri obligatorii și opționale.
5.3. Câmp obligatoriu la completarea Cererii de cumpărare:
- Prețul propus pe metru pătrat, care este prețul oferit de Cumpărător în moneda principală.
Vă rugăm să rețineți că atunci când completați acest câmp, prețul propus va fi stabilit automat în Moneda de bază, iar Noi vom accepta Cererea de cumpărare doar în această monedă. Cu toate acestea, puteți vedea în mod convenabil echivalentul în una dintre Monedele suplimentare propuse, care este calculat la cursul de schimb valutar stabilit de Banca Națională sau un alt organism relevant autorizat să stabilească cursurile de schimb relevante ale țării în care se află Obiectul de relocare la data depunerii Cererii.
5.4. Câmp opțional la completarea Cererii de cumpărare:
- Un comentariu cu text liber în care Cumpărătorul poate introduce informații suplimentare la Cererea sa de cumpărare.
5.5. Depunerea Cererii de cumpărare nu poate fi considerată ca fiind achiziționarea imediată a unui anumit Obiect de relocare. Nu garantăm că, în urma negocierilor ulterioare cu Reprezentantul Nostru și cu Proprietarii unităților rezidențiale și nerezidențiale din respectivul Obiect de relocare, Cumpărătorul va putea achiziționa Obiectul de relocare specific pentru care a depus o cerere la Prețul propus pe metru pătrat stabilit de acesta în mod independent la depunerea unei astfel de Cereri.
5.6. După depunerea unei Cereri de cumpărare, aceasta trece Procesul de moderare. După acest proces, Cererea de cumpărare poate primi unul dintre următoarele statuturi: Acceptată sau Neacceptată.
5.7. Statutul „Acceptată” înseamnă că Reprezentantul Nostru a acceptat Cererea de cumpărare și Vă va contacta pentru a discuta detaliile suplimentare.
Vă rugăm să rețineți că, odată ce Cererea dvs. de cumpărare este marcată „Acceptată”, puteți modifica Prețul propus pe metru pătrat, retrage sau șterge Cererea dvs. de cumpărare în orice moment.
Dacă Vă retrageți Cererea dvs. de cumpărare, puteți modifica Prețul propus pe metru pătrat, puteți lăsa un comentariu și o puteți depune din nou în orice moment.
Dacă ștergeți Cererea dvs. de cumpărare, trebuie să căutați din nou Obiectul care Vă interesează, să introduceți Prețul propus pe metru pătrat și să lăsați un comentariu dacă doriți. Vă rugăm să rețineți că, dacă modificați prețul sau trimiteți o Cerere de cumpărare nouă după ce aceasta a fost retrasă sau ștearsă, va trebui să treceți din nou Procesul de moderare. De asemenea, Ne rezervăm dreptul de a anula Cererea dvs. în orice moment, cu explicația motivelor acestei anulări. În urma unei astfel de anulări, nu Veți mai putea depune o Cerere de cumpărare pentru Obiectul de relocare respectiv.
5.8. Statutul „Respinsă” înseamnă că Cererea de cumpărare este respinsă din unul dintre următoarele motive:
- Propunerea inițială pe metru pătrat nu corespunde unui nivel adecvat al Prețului mediu de cumpărare pe metru pătrat pentru acest tip de Obiect pentru relocare. Vă rugăm să rețineți că, într-un astfel de caz, nu puteți depune o Cerere nouă de cumpărare a aceluiași Obiect la același preț sau la un preț mai mic până când nu scade Prețul mediu pe metru pătrat conform Cererilor de vânzare depuse pentru acest Obiect de relocare. Prețul mediu pe metru pătrat pentru un astfel de tip de Obiect de relocare este stabilit de specialiștii Noștri, este obiectiv și poate fi contestat în caz că există argumente suficiente.
- Încălcarea Condițiilor de utilizare a Platformei, inclusiv depunerea sistematică a numeroaselor Cereri de cumpărare a diferitelor Obiecte de relocare, incapacitatea de a contacta Cumpărătorul etc. Motivul va fi indicat de Reprezentantul Nostru în cazul respingerii Cererii dvs. de cumpărare.
5.9. Luând în considerare Procesul de moderare, setul de statuturi pentru Cererile de cumpărare, precum și capacitatea de a modifica datele specifice ale cererii pe Platforma Noastră, este prevăzut un sistem de date istorice pentru fiecare cerere specifică, care va conține toate informațiile necesare despre traseul cererii.
5.10. Vă rugăm să rețineți că puteți modifica informațiile din câmpul Prețul propus pe metru pătrat în raport cu prețul stabilit.
6. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE COMPANIEI
6.1. Sarcina principală a Companiei este de a presta Servicii Vânzătorului/Cumpărătorului.
6.2. În cazul în care Vânzătorul/Cumpărătorul încalcă dispozițiile prezentelor Condiții de utilizare, Compania are dreptul de a restricționa sau de a înceta prestarea Serviciilor către Vânzător/Cumpărător în orice moment, fără a expedia o notificare prealabilă Vânzătorului/Cumpărătorului. Compania nu va purta nicio răspundere materială sau morală față de Vânzător/Cumpărător în cazul unei astfel de restricții sau încetări.
6.3. Compania are dreptul de a expedia mesaje la adresele de e-mail ale Vânzătorului/Cumpărătorului sau Utilizatorului, și anume: mesaje informative, publicitare sau de alt tip, care nu contravin legislației în vigoare a Ucrainei.
6.4. Compania are dreptul de a dezvălui informații confidențiale și personale ale Vânzătorului/Cumpărătorului către Persoane terțe, în conformitate cu Politica de confidențialitate a Companiei.
6.5. Compania are dreptul de a modifica unilateral aceste Condiții de utilizare în întregime și/sau parțial în orice moment. Compania nu va fi obligată să notifice Utilizatorii despre orice modificări. Condițiile de utilizare actualizate vor fi postate pe Platformă cu indicarea datei de actualizare.
7. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE VIZITATORILOR ȘI UTILIZATORILOR
7.1. În conformitate cu dispozițiile acestor Condiții de utilizare, Vizitatorii/Utilizatorii se obligă să nu utilizeze Platforma sau Serviciile în niciun scop interzis de aceste Condiții de utilizare sau de legislația în vigoare a Ucrainei și/sau de legislația în vigoare a țării lor de reședință.
7.2. Vizitatorii/Utilizatorii sunt obligați să respecte pe deplin Condițiile și să nu efectueze acțiuni menite să destabilizeze Platforma.
7.3. Vizitatorii/Utilizatorii sunt obligați să se familiarizeze cu aceste Condiții, inclusiv cu modificările și completările acestor Condiții.
7.4. Vizitatorii/Utilizatorii sunt obligați să nu încalce dispozițiile acestor Condiții, precum și să respecte drepturile și interesele legitime ale Companiei.
7.5. Vizitatorii/Utilizatorii nu vor copia, modifica sau distribui nicio informație despre Companie de care au luat cunoștință după ce au primit Serviciile și/sau ca urmare a utilizării Platformei.
7.6. Vizitatorii/Utilizatorii au dreptul de a notifica Compania despre încălcările legate de aceste Condiții și/sau legislația Ucrainei.
7.7. În afară de dispozițiile de mai sus, Vizitatorii/Utilizatorii se obligă:
- să nu întreprindă nicio acțiune care cauzează sau poate cauza (după cum stabilește Compania la discreția sa exclusivă) o sarcină nerezonabilă sau disproporționată asupra infrastructurii Platformei;
- să nu interfereze sau să nu încerce să interfereze cu buna funcționare a Platformei;
- să nu eludeze sau să nu încerce să eludeze nicio măsură pe care Compania o poate utiliza pentru a preveni sau a restricționa accesul la Platformă;
- să nu utilizeze software, dispozitive sau alte procese manuale sau automate pentru a „scana” sau a „cripta” orice pagină a Platformei;
- să nu întreprindă nicio acțiune care încalcă orientările și politicile Companiei, să nu utilizeze viruși software sau orice alte coduri, fișiere sau programe informatice care sunt concepute sau destinate să perturbe, să deterioreze, să limiteze sau să interfereze cu funcționarea oricărui software, hardware sau echipament de telecomunicații, sau să deterioreze sau să obțină acces neautorizat la orice sistem, date, parole sau alte informații ale Companiei sau ale unei Persoane terțe;
- să nu utilizeze Platforma pentru phishing și fraudă;
- să nu comită alte acțiuni ilegale, inclusiv pentru obținerea accesului neautorizat la informații confidențiale, diseminarea acestora, accesul neautorizat la informații informatice, utilizarea și distribuirea programelor informatice rău intenționate;
- să nu decompileze, să nu dezasambleze, să nu facă inginerie inversă sau să nu încerce în alt mod să obțină orice cod al Platformei sau ideile sau algoritmii care stau la baza oricărei părți a Platformei (inclusiv, printre altele, orice program);
- să nu modifice, să nu traducă sau să nu creeze în alt mod lucrări derivate din orice parte a Platformei;
- să nu utilizeze sisteme inteligente, roboți, scrapere sau alte instrumente similare de colectare a datelor.
Vizitatorii au dreptul:
- Să se familiarizeze cu paginile de marketing ale Platformei Noastre;
- Să trimită solicitări de orice fel fără înregistrare prin intermediul formularului Nostru de solicitare, inclusiv, printre altele, la:
- solicitarea statutului de „Partener în cadrul Obiectului”;
- solicitarea de a adera la programul „Partener al Companiei”;
- cerere tehnică;
- solicitarea oricărui tip de cooperare;
- orice alte cereri de informații sau consiliere;
- Să Ne contacteze prin telefon, e-mail sau prin chat Viber sau Telegram în legătură cu orice întrebări pe care le puteți avea în timpul utilizării Serviciilor
Vă rugăm să rețineți că alegând astfel de canale de comunicare, cum ar fi un apel telefonic, e-mail, chat Viber sau Telegram, confirmați că ați citit în prealabil Condițiile de utilizare și Politica de confidențialitate a acestei Platforme și că ați fost de acord cu prelucrarea Datelor cu caracter personal care pot fi transmise în cazul comunicării în acest mod.
Vă rugăm să rețineți că Ne rezervăm dreptul de a nu răspunde niciuneia dintre solicitările dvs. dacă acestea nu sunt legate de exercitarea drepturilor dvs. legale în temeiul acestor Condiții de utilizare și/sau Politicii de confidențialitate sau nu sunt legate de solicitări de Vânzare/Cumpărare.
Solicitările din partea autorităților guvernamentale, de aplicare a legii și de reglementare sunt prelucrate prin intermediul unui canal de comunicare separat indicat într-o secțiune specială.
- Creați un cont pentru un vânzător sau un cumpărător;
Utilizatorii au dreptul:
- Să depună cereri de Vânzare/Cumpărare în regiunile din Ucraina în care operează Platforma Noastră.
- Să modifice datele personale și de înregistrare ale Utilizatorului în contul său:
- numele și prenumele;
- e-mail;
- numărul de telefon;
- Să șteargă contul de Utilizator.
Vă rugăm să rețineți că ștergerea unui cont de Utilizator va cauza imposibilitatea de a înregistra orice alt cont folosind același număr de telefon.
- Vizualizați o pagină de informații specifică a Obiectului de relocare, care conține Informații specifice privind Obiectul de relocare pentru Vânzător sau Informații privind Obiectul de relocare pentru Cumpărător.
Vânzătorii au dreptul:
- Să modifice prețul de vânzare dorit al unităților rezidențiale și nerezidențiale din Obiectul de relocare sau al cotelor-părți în aceste unități și/sau al unei case private, al unei cote-părți într-o casă privată la următoarele etape ale Cererii de vânzare: „Proiect”, „Retrasă”, „Neacceptată”, „Acceptată necondiționat” sau „Acceptată condiționat”.
- Să modifice toate celelalte informații din Cererea de vânzare la următoarele etape ale Cererii de vânzare: „Proiect”, „Retrasă” și „Neacceptată”.
- Să retragă Cererea de vânzare la următoarele etape ale Cererii de vânzare: „Acceptată necondiționat”, „Acceptată condiționat”.
Vă rugăm să rețineți că, în cazul în care Vânzătorul își retrage propria Cerere de vânzare, acesta poate introduce orice modificări în Cererea de vânzare și o poate depune din nou. Toate informațiile anterioare referitoare la Cerere nu vor fi șterse și vor fi luate în considerare în procesul ulterior.
- Să șteargă Cererea de vânzare la următoarele etape ale Cererii de vânzare: Retrasă.
Vă rugăm să rețineți că ștergerea unei Cereri de vânzare va determina Vânzătorul să completeze Cererea de vânzare și să o trimită din nou. Toate informațiile anterioare referitoare la cerere vor fi șterse și nu vor fi luate în considerare în procesul ulterior.
Cumpărătorii au dreptul:
- Să modifice Prețul propus pe metru pătrat pentru achiziționarea Obiectului de relocare la etapele ulterioare ale Cererii de cumpărare: „Retrasă”, „Neacceptată” și „Acceptată”.
- Să retragă Cererea de cumpărare la următoarele etape ale Cererii de cumpărare: „Acceptată” și „Neacceptată”.
Vă rugăm să rețineți că, în cazul retragerii Cererii de cumpărare, Cumpărătorul poate introduce orice modificări la Cererea de cumpărare și o poate depune din nou. Toate informațiile anterioare referitoare la cerere nu vor fi șterse și vor fi luate în considerare în procesul ulterior.
- Să șteargă Cererea de cumpărare la următoarele etape ale Cererii de cumpărare: „Retrasă”.
Vă rugăm să rețineți că ștergerea Cererii de cumpărare la orice etapă va avea ca rezultat faptul că Cumpărătorul va trebui să completeze Cererea de cumpărare și să o depună din nou. Toate informațiile anterioare referitoare la cerere vor fi șterse și nu vor fi luate în considerare în procesul ulterior.
Drepturile Vizitatorilor și ale Utilizatorilor se pot suprapune, iar Utilizatorii vor avea întotdeauna drepturi mai largi.
7.14. Vizitatorii/Utilizatorii pot avea alte drepturi și obligații prevăzute în aceste Condiții.
7.15. Vizitatorii/Utilizatorii se obligă să respecte drepturile de proprietate intelectuală ale autorilor și ale altor deținători de drepturi atunci când utilizează Platforma.
7.16. Vizitatorii/Utilizatorii se obligă să nu utilizeze Serviciile primite sau orice materiale (inclusiv prezentări, oferte individuale) primite de la Reprezentanții Companiei sau părți ale acestora în scopuri comerciale, adică se obligă să nu revândă sau să nu distribuie Serviciile sau orice materiale (inclusiv prezentări, oferte individuale) în schimbul unei remunerații
8. RĂSPUNDEREA PENTRU ÎNCĂLCAREA CONDIȚIILOR DE UTILIZARE
8.1. Vă rugăm să rețineți că, în cazul unei încălcări sistematice a acestor Condiții de utilizare, Ne rezervăm dreptul de a aplica două instrumente de executare:
- Blocarea temporară a capacității de a trimite Cereri de Vânzare/Cumpărare;
- Blocarea contului.
8.2. Vă rugăm să rețineți că, în cazul în care contul dvs. este blocat, nu veți putea înregistra un cont nou pe Platformă folosind numărul de telefon utilizat pentru înregistrarea contului blocat.
8.3. Vă rugăm să rețineți că vom încerca să fim cât mai deschiși posibil și să Vă informăm despre motivul blocării temporare a abilității de a expedia Cereri sau Blocarea Contului, dar Ne rezervăm dreptul de a nu face acest lucru.
9. LIMITAREA RĂSPUNDERII
9.1. Compania și Vizitatorii/Utilizatorii sunt responsabili pentru îndeplinirea obligațiilor care le revin în temeiul acestor Condiții în conformitate cu legislația în vigoare a Ucrainei.
9.2. Compania nu va purta răspundere pentru prestarea necorespunzătoare și inoportună a Serviciilor și pentru îndeplinirea obligațiilor sale în temeiul prezentului Acord în cazul în care Vizitatorii/Utilizatorii oferă informații false sau incorecte solicitate de Companie pentru prestarea la timp și de înaltă calitate a Serviciilor.
9.3. Compania nu va fi responsabilă pentru erorile și defecțiunile funcționării Platformei, precum și pentru pierderile suferite sau care pot fi suferite de Vizitatori/Utilizatori ca urmare a suspendării temporare a Platformei.
9.4. Compania nu va purta răspundere pentru prestarea necorespunzătoare a Serviciilor în cazul în care prestarea Serviciilor depinde de buna funcționare a Platformei.
9.5. În măsura maximă permisă de legislația aplicabilă, Compania nu va purta răspundere pentru necorespunderea funcționalității Platformei cu așteptările Vizitatorului/Utilizatorului, precum și pentru necorespunderea funcționalității cu condițiile descrise pe Platformă. În cazul utilizării Platformei, Compania nu poate garanta că dispozitivul tehnic al Vizitatorului/Utilizatorului îndeplinește toate cerințele care vor permite funcționalitatea Platformei fără întrerupere.
9.6. Compania va fi exonerată de răspundere pentru neîndeplinirea integrală sau parțială a obligațiilor sale în cazul în care o astfel de neîndeplinire este rezultatul unor circumstanțe necontrolabile (forță majoră), cum ar fi războiul sau ostilități, cutremur de pământ, inundații, incendii și alte dezastre naturale, întreruperile furnizării energiei electrice sau a Internetului, atacurile de viruși, funcționarea instabilă a Platformei prin care pot fi prestate Serviciile, acțiunile autorităților guvernamentale. În caz de forță majoră, Compania va notifica Utilizatorii expediind o notificare la adresa de e-mail sau prin orice alt mijloc de comunicare. Compania va restabili prestarea Serviciilor imediat după încetarea circumstanțelor de forță majoră.
Pe perioada aplicării legii marțiale în Ucraina, se consideră că Compania este exonerată automat de răspundere pentru neîndeplinirea integrală sau parțială a obligațiilor sale. Acest punct este o notificare corespunzătoare a Vizitatorilor/Utilizatorilor cu privire la acest fapt.
10. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ASUPRA PLATFORMEI
10.1. Această Platformă, inclusiv aspectul său (de exemplu, textul, elementele grafice, imaginile, logo-urile, anteturile de pagină, pictogramele butoanelor, URL-urile și scripturile), conținutul, informațiile și alte materiale de proprietate, precum și tot conținutul și alte materiale ce se conțin pe aceasta, inclusiv, printre altele, logo-ul DOMOVA și toate desenele, textele, elementele grafice, imaginile, datele, software-ul, fișierele sonore, alte fișiere, precum și selecția și aranjarea acestora, sunt proprietatea „DOMOVA” SRL sau a entităților afiliate, licențiaților sau utilizatorilor Noștri, în dependență de caz. Sunteți de acord să nu întreprindeți nicio acțiune care interferează cu astfel de drepturi de proprietate. Proprietatea intelectuală a materialelor de pe acest site, logo-urile și alte mărci distinctive sunt deținute de sau licențiate către „DOMOVA” SRL și sunt protejate de legislația aplicabilă privind drepturile de autor și mărcile comerciale. Noi acordăm utilizatorului Nostru permisiunea de a descărca o copie a materialelor pentru uz personal, necomercial, temporar. Orice copiere a informațiilor, textului, imaginilor, înregistrărilor video sau a altor date, mărci comerciale, logo-uri sau elemente ale Platformei va fi considerată o încălcare a drepturilor de autor ale Companiei și poate servi drept temei pentru procese judiciare, contravenientul fiind tras la răspundere în conformitate cu legislația Ucrainei.
10.2 Aceasta este o acordare a unei licențe, și nu un transfer de proprietate. Valabilitatea acestei licențe va înceta automat dacă încălcați oricare dintre aceste restricții sau Condiții de prestare a serviciilor și poate fi suspendată de „DOMOVA” SRL în orice moment.
10.3. Denumirea și logo-urile Platformei sunt identificatori sau mărci comerciale ale Companiei. Nimic din prezentul acord sau de pe Platformă nu poate fi interpretat ca acordând un drept implicit sau orice licență sau drept similar de a utiliza orice mărci comerciale, identificatori sau logo-uri ale Companiei afișate pe Platformă și/sau Servicii fără permisiunea prealabilă scrisă a Companiei.
10.4. Utilizarea Platformei este permisă doar în cadrul funcționalității oferite. Orice elemente și conținut postate pe Platformă nu pot fi utilizate în niciun alt mod fără acordul prealabil al Companiei. Utilizarea interzisă include, printre altele, următoarele: reproducerea, copierea, adaptarea, revânzarea, postarea, distribuirea prin orice mijloace etc.
10.5. Sunteți de acord să nu achiziționați, să nu înregistrați și să nu utilizați niciun motor de căutare sau alte cuvinte cheie de tip plată pe clic (de exemplu, publicitatea Google), mărci comerciale, adrese de e-mail, denumiri de rețele sociale sau nume de domenii (inclusiv, printre altele, domenii de nivel superior, subdomenii și URL-uri de pagini) care utilizează sau includ marca comercială DOMOVA sau care utilizează sau includ orice termeni care pot fi confuz de asemănători cu marca comercială DOMOVA.
11. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
11.1. Datele cu caracter personal fac parte din informațiile confidențiale acordate de Vizitator/Utilizator exclusiv în mod voluntar și cu consimțământul său atunci când utilizează Platforma.
11.2. Compania colectează, stochează și utilizează informații confidențiale în conformitate cu prezentele Condiții de utilizare și cu Politica de confidențialitate a Companiei. Compania va lua toate măsurile necesare pentru a proteja confidențialitatea datelor cu caracter personal în modul utilizat în general pentru a păstra astfel de informații în mediul de afaceri actual.
12. GARANȚII
12.1. Accesul la Platformă este acordat „AȘA CUM ESTE” și „ÎN FUNCȚIE DE DISPONIBILITATE”. Cu toate acestea, Compania face tot posibilul și ia toate măsurile tehnice și legale rezonabile pentru a asigura utilizarea în siguranță a Platformei.
12.2. În cazul în care orice dispoziție a prezentului acord este inaplicabilă sau nevalabilă, dispoziția respectivă va fi limitată sau eliminată în măsura minimă necesară pentru ca prezentul acord să rămână în vigoare și să producă efecte depline și să fie executat ulterior. Neexercitarea de către una dintre părți a unui drept nu va fi considerată o renunțare la alte drepturi suplimentare în temeiul prezentului acord. Neexecutarea de către Companie a oricărei părți a prezentului acord nu constituie o renunțare la dreptul Companiei de a executa aspectul ulterior sau orice altă parte a prezentului acord. Neexecutarea unui element într-un anumit caz nu înseamnă că Compania a renunțat la executarea elementului respectiv în viitor.
13. PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A LITIGIILOR
13.1. În cazul oricăror dispute sau dezacorduri legate de aceste Condiții, Compania și dvs. veți depune toate eforturile pentru a le soluționa prin negocieri în conformitate cu procedura preliminară de soluționare a litigiilor. Procedura preliminară de soluționare a litigiilor este obligatorie.
13.2. Toate reclamațiile, sugestiile și comentariile vor fi luate în considerare de către Companie dacă vor fi prezentate în formă scrisă și expediate la adresa de e-mail a Companiei, și anume: hello@domova.com, în termen de 30 (treizeci) de zile de la data expedierii scrisorii.
13.3 În cazul în care litigiile nu pot fi soluționate prin negocieri, acestea vor fi soluționate în instanță în conformitate cu legislația în vigoare a Ucrainei, unde este înregistrată compania.
14. PROCEDURA DE MODIFICARE A PREVEDERILOR
14.1 În scopul îmbunătățirii funcționării Platformei, Compania poate modifica aceste Condiții de utilizare fără notificare. Data intrării în vigoare a versiunii noi a Condițiilor este data publicării pe Platformă. Pentru a Vă familiariza cu condițiile noi, citiți condițiile cel puțin o dată pe lună.
14.2 Dacă nu sunteți de acord cu versiunea nouă a Condițiilor, aveți dreptul să nu utilizați Platforma și să încetați să utilizați Serviciile.
14.3. Compania poate transfera Platforma cu tot conținutul, inclusiv informațiile cu caracter personal, succesorului său în temeiul unor contracte sau din alte considerente. Transferul și notificarea dvs. cu privire la transfer vor fi efectuate în conformitate cu cerințele legislației în vigoare a Ucrainei. În același timp, nu puteți transfera drepturile și obligațiile dvs. către persoane terțe fără acordul prealabil scris al Companiei.
15. DATELE NOASTRE DE CONTACT
Dacă aveți întrebări cu privire la acest acord sau la Servicii, Vă rugăm să contactați Compania:
„DOMOVA” SRL
Adresa: Ucraina, 65014, Odesa, str. Kanatna, 16 , of. 27
Numărul de înregistrare: 45200376
E-mail pentru solicitările utilizatorilor: hello@domova.com
E-mail pentru solicitările adresate autorităților de aplicare a legii și autorităților publice: gov@domova.com
După ce vom primi cererea sau reclamația dvs., Ne vom strădui să răspundem cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de treizeci (30) de zile (sau mai devreme, dacă este necesar în jurisdicția dvs.) de la data primirii unei astfel de cereri.
O, felicitări, ați devenit membru al clubului de elită al utilizatorilor conștienți! Sunteți aici și e grozav! Acum, că ați citit până aici, cunoștințele dvs. despre principiile și regulile Platformei s-au extins exponențial, spre deosebire de alți utilizatori care încă confundă butonul „Depune o cerere” cu „Lansează o navă spațială”.
Și oricum, cunoscând toate secretele acestor reguli, sunteți deja cu un pas înainte și pregătiți pentru tot ceea ce avem în următoarele versiuni.
Dar, sincer, cu toții așteptăm cu nerăbdare să vedem ce ne-a pregătit viitorul, atunci când Platforma va începe să funcționeze la maxim și Ne va arăta întregul său potențial.
DOMOVA – Unitate. Acord. Renovare.